Khamis, 9 Jun 2011

::d0a dan harapan::

Setiap hari..setiap pagi...bangkit dari tidur..untuk meneruskan hari-hari depan...hanya satu sahaja yang tersemat dalam hati saya...dan ia tak pernah berganjak..lafaz yang sama...kalimah yang sama..perkataan yang sama..bait yang sama..dalam satu rasa..
setiap hari saya berharap harapan itu akan menjadi kenyataan..setiap hari saya melafazkan bait yang sama dalam d0a-d0a saya..saya tak ingin tewas dalam dunia yang saya ciptakan sendiri...tapi saya sedar harapan saya untuk itu seakan-akan sirna..
Dan saya juga merasa gusar untuk menempuh hari-hari depan saya..saya risau untuk meneruskan tugas yang telah diamanahkan kepada saya..lantaran peristiwa lalu kerap mengganggu fikiran saya...
kiranya temp0h tiga bulan ini tidak mampu memulihkan keadaan...saya kira saya harus membuat sesuatu agar saya dapat melupakan kisah tersebut..
...::mungkin ia kelihatan biasa...tapi ia sebenarnya telah mencapai ke suatu tahap yang amat parah::
....akhirnya..saya terpaksa mengakui..kisah itu benar-benar menghantui kehidupan saya...
..saya tidak pasti sampai bila...tidak pasti sampai ketika mana ia akan berakhir...saya telah letih menghadapi semua ini...saya penat melalui semua ini...!!!..Allahu Akbar..!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan