Selasa, 12 April 2011

::Hanya HAti Mampu Bicara::

Untuk kesekian kalinya...saya membuka lagi lembaran ini untuk mencatat suatu yg saya tidak mampu lagi untuk menyimpannya dalam hati ini..
Tinggal beberapa hari saja lagi semester ini akan melabuhkan tirainya..dan tinggal beberapa esaimen lagi yg perlu sy siapkan untuk di submit juga tinggal beberapa program lagi yg perlu diaturkan buat jabatan kesayangan...
Tatkala tertulis tentang jabatan kesayangan...terlalu sukar untuk ku gambarkan..seribu gambaran..sejuta persoalan menerjah kala mengingatkan tentangnya..DI SITULAH SEGALANYA BERMULA~~banyak kenangan saya bersama jabatan dan warga jabatan telah tercipta selama 2 tahun sy berada di sini..sunnguh!!,,sekali sy terpikat..selamanya akan kekal di hati sy..hehe...
walaupun banyak masalah yang saya hadapi selama berurusan dengan 'mereka-mereka' yg berkenaan...sama ada melibatkan perkara umum malahan peribadi juga..sy tetapkan sygkan mereka..sehingga menitis air mata saya mengenangkan apa yang pernah berlaku sebelum ini yg x bisa sy padamkan dlm kenangan sy..tapi sy tak mampu menyimpan perasaan kecewa dan sakit hati itu..mudah je nk maafkan org ..tapi mungkin mengambil masa yg lama utk sy lupakan kisah tersebut..itulah sifat sy...~sifat mereka yg diputera dan diputerikan pada bulan tujuh~..huhu...maafkan saya ..
Dalam sy mengharungi hidup sebagai seorang pelajar selama dua tahun di sini..sy amat berterima kasih kepada sahabat-sahabat sy..merekalah duka..merekalah suka..merekalah jiwa..merekalah segala..yg memahami..yg mengerti...diri yg serba kekurangan ini..
Juga terima kasih yang x terlafaz untuk seni0r yg juga bertindak sebagai 'my supporter' dari dulu hingga kini...dan selamanya di hati sy..ucapan maaf ana hulurkan
selama menjadi 'adik' kerana ana tidak sempurna..maaf juga seandainya apa sahaja permintaan tidak dipenuhi...pertolongan tak dihuluri..ketahuilah..anda sememangnya sangat istimewa seolah seperti dua hati punya rantai penghubung..bila sy susah..kamu hulur sapaan yg menyenangkan..bila sy marah..kamu hulur sapaan yang menenangkan..tak jemu kamu mendengar cerita saya..walaupun semuanya berkaitan dgn masalah..masalah...masalah..dan masalah...
tapi bila berjumpa..hanya hati sahaja yg berkata..mulut terkunci seribu bahasa...

::catatan hati CitranisaiE::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan